CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

Een nieuwe uitdaging.



Hallo allemaal,
Het jaar is nog maar net begonnen en er is alweer een nieuwe uitdaging.

Antoinette, die in mijn design team zit, maar nu met zwangerschapsverlof is, heeft de dag voor kerst een dochter gekregen. Dit bracht mij op het volgende idee.



Maak met het bovenstaand patroon een kaart in de vorm van een jurk. Decoreer dit naar eigen idee. Ben je te vreden over je eigen kaart, maak hier een foto van en mail hem naar info@annettescreafarm.com , zodat ik hem ook op mijn website kan zetten. Zet er wel uitdaging januari 2010 bij, want anders ben ik bang dat ik hem niet zie tussen de 200 tot 300 mailtjes die ik per dag ontvang. Verder zet je de kaart zelf ook op je eigen Blog met een link naar mijn Blog. Op 31 januari zal ik de winnaar bekend maken die de "candy" ontvangt. En dat is een scrappakket geheel in de kleur pink.

Succes ermee.

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

Sabrina Voulon zei

wat een leuke uitdaging hier ga ik vanavond even rustig voor zitten

veel liefs sabrina

Annette zei

Oké Sabrina. Succes. Ik heb mijn voorbeeld ook al bijna klaar.

Groeten van Annette

PatriciaKleijn zei

Wat een leuke kaart zeg...!
Ik ga zeker kijken of ik daar wat mee kan!

*Kus Patries*

m@deliefjuh zei

nou leuk is ie zeker! ik ga misschien ook een gokje wagen.. als ik ergens tijd vind. want ben op het moemnt al druk met valentijnstraktaties voor de kinderen voor het kinderdagverblijf

groetjes!

Bernadet zei

whahaa was ik aan 't surfen op internet, zie ik dat je mijn geboorte-jurkje als voorbeeld hebt gebruikt.
Heel leuk hoor.
En wens de dames die er ook eentje gaan maken heel veel plezier ermee.

Annette zei

Hoi Bernadet,

Ja, ook ik was aan het surfen en vond deze kaart super gemaakt. Staat al een hele poos in mijn ideeën map. De foto was blanco dus ik wist niet meer waar ik hem vandaan had of wie hem gemaakt had.
Ik heb inmiddels de foto aangepast. Ik vind persoonlijk altijd dat de eer bij de maker hoort.

Groetjes van Annette

Bernadet zei

hihi ja je hebt 'm bij create4fun vandaan, toen vergat ik nog af en toe om mijn naam erbij te zetten;)
Prima opgelost zo hoor!!!

Related Posts with Thumbnails