CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 20 januari 2010

Gast Designers


Hallo allemaal,

Annette's Creafarm heeft weer nieuwe gast designers. Namelijk Els, Erica en Annemarie. Welkom dames. Jullie kunnen op mijn website al hun werk bewonderen.

Ik ben nog steeds op zoek naar 2 Cricut gast designers, dus werk jij veel met de Cricut en lijkt het je leuk om af en toe wat te maken voor Annette's Creafarm? Maak dan een kaart of lay-out, die je zelf ontworpen hebt, en mail een duidelijke foto naar info@annettescreafarm.com en verteld waarom ik jou moet uitkiezen? Het moet natuurlijk wel iets zijn wat je kort geleden gemaakt hebt en doe er een kleine werkbeschrijving bij. UIteraard heb je de Cricut gebruikt. Succes.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

m@deliefjuh zei

meiden gefelciteerd. ik werk opzich de laatste tijd wel veel met de cricut ( zie blog) maar om nou gelijk als designer door te gaan.. dat lukt me nog niet echt. maar ik word er wel steeds handiger in :)

Related Posts with Thumbnails