CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 30 november 2011

Basistechnieken workshop met de Cricut Expression



Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat op mijn blog geschreven heb. Het is hier een beetje erg druk momenteel. Maar ik kan weer iets meer adem halen, omdat het artikel de deur uit is. Pff, altijd weer spannend. Tussendoor had ik nog een basistechnieken workshop met de Expression. Korrie en Irma samen met hun nieuwe Cricut Expression. Korrie heeft zelfs de nieuwe kleur. Ja, hij is zwart.
Wel apart hoor zo donker. Tevens zit alleen de cartridge Platin Schoolbook erbij en dus geen twee cartridges en de Design Studio.
Maar hij snijdt super. Beide dames hebben hun map af en hun certificaat binnen.
Zij wilden hun Cricut gelijk registreren bij www.cricut.com , maar helaas is dit voor Europa niet meer mogelijk. Dit moet je dus doen bij www.goforcricut.com Zie een eerder bericht van mij op mijn Cricut blog. Deze zwarte versie heb ik dus niet, maar de Expression 2 is wel inbestelling. Kars verwacht ze begin december, dus ik hoop dat hij dan snel mijn kant op komt. Dan kan ik weer filmpjes etc. gaan maken voor jullie. Maar nu ga ik gauw weer verder met de boekhouding van mijn twee bedrijven.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails