CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 17 november 2011

De Cricut in Nigeria.







Hallo allemaal,

Henriette, een designer bij mij, heeft haar Cricut Expression gebruikt om 280 kerstballen te snijden voor een creatieve workshop bij een school in Nigeria. Op haar blog heeft zij het verslag geschreven en enkele foto's geplaatst. Wat stralen die kinderen allemaal. Ze vertelde mij dat de leiding geld bij elkaar had gespaard en graag wat materiaal wilde kopen om met de kinderen te kunnen knutselen. Een hobbywinkel kennen ze daar natuurlijk niet, maar Henriette heeft bijna zelf al een hobbywinkel aan voorraad. Zij wilde haar eigen papier schenken, zodat zij voor het gespaarde geld wat anders konden kopen. De kinderen, maar ook de leiding hebben genoten en deze knutsel morgen willen ze vaker organiseren. Nu heb ik Henriette al toe gezegt als zij naar NL komt om dan lege koffers mee te nemen die wij dan kunnen vullen met papier, kleurpotloden en andere knutsel spullen. Ik weet hoeveel plezier ik hier zelf aan beleef en dat gun je een ander natuurlijk ook. Dus ik ga zoeken tussen mijn spullen.

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

chrilvian zei

hier heb ik veel respect voor

Marian zei

Wauw wat super zeg leuk idee ook met zo grote kerstbal
Groetjes

Thea zei

Wat geweldig voor die kinderen!
Kunnen wij eventueel ook papier wat we niet meer gebruiken naar je toesturen? Ik moet toch nodig opruimen. En dan gaat het in ieder geval naar een goed doel.

Groetjes Thea

Related Posts with Thumbnails