CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Even weer bijkletsen.



Hallo allemaal,

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat op mijn blog geplaats heb. Ik was dan ook druk met het maken van mijn voorjaarsartikel voor het hobbyblad, maar momenteel is mijn gezondheid niet wat het zijn moet. Ik heb weer een zeer hoge bloeddruk, boven de 100, en mijn suikers reageren daar heel vel op. Juist berg en dal. Ik word daar zo moe en lusteloos van dat er weinig uit mijn handen komt. Stofzuigen is eigenlijk al te veel. Ik baal hier als een stekker van, maar ook ik blijk een gewoon mens te zijn die ook weleens niet zo lekker is. Geestelijk wil ik zo veel, maar mijn lichaam denkt daar heel anders over. Jammer hoor, maar het is niet anders. Af en toe probeer ik wel wat te maken, maar dat zijn vooral dingen die ik in opdracht doe en niet mag laten zien aan jullie. Maar ik wil jullie wel mijn Home Sweet Home huisje laten zien. Die ik gemaakt heb voor de december challenge van het duo-challenge blog. Op dit blog kun je lezen hoe je mee kunt doen aan deze challenge. Dit was weer een klein berichtje, zodat jullie op de hoogte zijn.

Groetjes van Annette

7 opmerkingen :

Linda zei

Hoi Annette

Je huisje is superlief en ik hoop dat je snel weer wat lekkerder bent

gr linda

martina's kaartjes zei

grappige en lieve creatie !
mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Marian zei

Heel lief je huisje
En beterschap
Groetjes Marian

jans zei

had het patroontje al van je ontvangen hoop dat het snel beter met je gaat sterkt grt jans

Aleida zei

Het huisje is superleuk.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
groetjes,

Ans S. zei

Leuk huisje heb je gemaakt.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.


Groetjes Ans

GerJanne zei

Hoi Annette,

wat een superlief huisje heb je gemaakt! Heel leuk met die beertjes erbij!
Jammer dat je je niet zo top voelt. Sterkte ermee!

GerJanne

Related Posts with Thumbnails