CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 17 november 2011

Mijn artikel staat er weer in.


Hallo allemaal,

Vandaag lag bij mij de nieuwste Creatief met Kaarten Winter 2011 in de bus. Spannend, want hier zou ons artikel in staan. Ik was namelijk weer gevraagd voor een kerstartikel in dit blad en heb Korrie gevraagd om mij deze keer te helpen. Daar zei ze natuurlijk geen nee tegen. Korrie komt hier toch al wekelijks knutselen, dus de komende avonden waren gevuld met het maken van deze kaarten. Deze bloempotkaart is voor sommige van jullie niet onbekend. Deze kaart hebben wij ook gebruikt voor onze challenge op ons Duo-challenge blog. Ik had hem Connie gemaild om haar te laten zien wat ik zoal de laatste tijd gemaakt had. Zij was helemaal weg van mijn bloempotkaart. En vroeg mij dus om met dit model verschillende kaarten te maken.  Deze kaart heb ik gemaakt met de Gypsy, naar een voorbeeld die ik gezien had bij Marjolein. Dus met Marjolein even overlegd of zij het goed vond en ik vond het niet meer dan logisch dat ik deze keer haar knipvellen zou gebruiken.

                                                     Bloempotkaart gemaakt door Marjolein

Korrie en ik zijn aan het brainstormen gegaan, want wilde natuurlijk ook de nieuwe knipvellen van Marjolein gebruiken.




Het zijn dus nieuwe en oude vellen geworden. Het bestand kun je als PDF bestand krijgen of als Gypsy bestand. Ik ga ook nog even proberen of ik hem ook kan maken in het nieuwe Cricut programma Cricut Craftroom, maar dat zal niet op korte termijn zijn, want dit weekend moet mijn volgend artikel voor in het voorjaarsnummer ook op de bus zijn. En ik ben nog niet klaar.
Dus koop het blad en kijk even op blz. 22, 23 en 24.

Groetjes van Annette




3 opmerkingen :

Thea zei

Mooie kaarten Annette, dat blad komt er wel weer. Mag altijd graag in hobbybladen neuzen. Op een paar heb ik een abbonnement altijd leuk als de postbode ze brengt!

Groetjes Thea

irma zei

ga zeker even kijken
ziet er gaaf uit
succes met het volgende project

gr irma

Kitty Dieleman. zei

Ik had dit hobby blad vorige maand ook weer eens gekocht maar toch vind ik er meest wat oudere technieken instaan net zoals bij deze met de bloempotten ze zijn heel leuk maar ook dit is al weer van langer geleden.
ik ga dit maar niet meer aanschaffen.

Gr Kitty

Related Posts with Thumbnails