CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 20 november 2011

Het is weer eens tijd voor een Challenge op dit blog.

Hallo allemaal,

Op ons Duo-challenge blog zijn jullie wel gewend aan een challenge. Maar het leek mij leuk om hier ook weer eens een challenge te houden.
Jullie hebben al eerder mijn creatie gezien van dat tasje van Henriette. Vanavond heb ik weer één gemaakt. Deze keer van het nieuwste papier van Papermania. Dit design papier is van de "Mistletoe Kisses serie. Erg mooi. Ik heb het blok van 12x12 inch. gebruikt.

Nu leek het mij leuk om met dit patroon een challenge te houden. Dus wil jij ook dit tasje maken, vraag dan de werkbeschrijving aan door mij een mail te sturen op info@annettescreafarm.com onder vermelding van "Challenge tasje" Zet dit er echt bij, want anders weet ik niet welke challenge je bedoeld!! Die van het Duo-challenge loopt namelijk ook via mij.
Er zijn enkele regels namelijk:
  • Vraag de werkbeschrijving aan door een mail te sturen naar bovenstaand mailadres.
  • Doe dit vóór 15 november.
  • Als jij je creatie klaar hebt, dan maak je een duidelijke foto en mail je dit naar het zelfde mailadres.
  • Je foto wordt geplaatst op dit blog met je naam erbij.
  • Je bent natuurlijk een volger van dit blog.
  • Op je eigen blog plaats jij je creatie met een link naar dit blog. Zo kan iedereen mee doen.
  • Op 20 november sluit deze challenge.
  • Alle designers zullen hun stem uitbrengen en op 21 november maak ik bekend wie het mini scrappakket wint.
Hieronder vinden jullie de uitwerking van de designers. Succes allemaal.

Annette

Henriette

Henriette


Henriette

Henriette

Henriette

 Carla

Kim

 Korrie
 Korrie

                                                                           Chantal




En hieronder komt jouw creatie te staan.

Folkje

Jans

                                                                           Esmee (8 jaar)
                                                                     Mike (6 jaar)

Addy
Caroline
Relinde
Gusta
Aleida
Elma
Johanna
Krista
Lieb

                                                                     Bertina






4 opmerkingen :

Liberta zei

Wat een gave challenge Annette.
Ik ga zeker mee doen.

Liefs, Lieb

martina's kaartjes zei

wat zijn de voorbeelden al mooi ! knap !
grtjs, martina
x

Joke zei

Ik ben volger van je blog geworden Annette.
Een heel mooi blog met leuke challenge's.
Ik ben ook in het bezit van de cricut.
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

ik heb een vraagje, dit bericht staat gedatteerd op 20 november, ik dacht dat wij vandaag pas de 16de november zijn, of heb ik het helemaal verkeerd?

De tasjes zijn heel leuk, helaas kan ik hier jammer genoeg niet aan meedoen, zal toch genieten van de tasjes van de deelnemers groeten

Tine

Related Posts with Thumbnails