CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Mijn tas is ingepakt

Hallo allemaal,

Mijn tas is ingepakt. Zoals jullie weten heb ik morgen een Cricut Imagine demo in Den Bosch op de Knotsgekke kaartendagen. Ik zal proberen om foto's te maken of eigenlijk te laten maken, zodat jullie een idee hebben. Dus misschien zien wij elkaar morgen.

De prijswinnaar van mijn verjaardagscandy maak ik dit weekend bekend. Heb de afgelopen dagen een beetje druk gehad en ik moet nog even overleggen met de gast designer. Maar het komt goed.
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties die ik gehad heb voor mijn verjaardag. Per mail, per post of op welke manier dan ook. Altijd fijn als er mensen zijn die aan je denken.

Ik duik nu gauw mijn bed in, want om 7.00 uur moet ik in de auto zitten.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Marian zei

Succes op de beurs
Groetjes Marian

Related Posts with Thumbnails