CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

dinsdag 23 augustus 2011

Basistechnieken workshop voor de Cricut Expression



Hallo allemaal,

Op dit moment heb ik een optie voor een zaal in Wormer, ligt boven Amsterdam. Voordat ik van alles ga regelen wil ik aan jullie vragen of er ook Cricut Expression liefhebbers zijn die deze basistechnieken in Wormer willen komen volgen. Het zal op een zaterdag zijn. De kosten zijn nog niet helemaal bekend, omdat ik eerst het aantal moet weten. Maar deze dag is geheel verzorgd. Je wordt ontvangen met koffie/ thee en wat lekkers, 's middags een lekkere lunch en daarna is er nog genoeg koffie/ thee of wat fris.
Na een klein examen ontvang je het certificaat en wordt je geregistreerd bij mij met je persoonlijke nummer.
Mail mij op cricutvragen@gmail.com en geef je voorkeur van de datum op. Ik kan niet beloven dat het die datum wordt, maar zo kan ik wel zien hoeveel er op een zelfde dag kunnen.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails