CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Even weer bijkletsen.

Hallo allemaal,

Even weer bijkletsen. In de maand augustus is het altijd erg druk op onze boerderij. Kuilen, hooien, logees etc. En dan ook nog mijn verjaardag er tussendoor. Boodschappen halen, huis doen etc. Jaja, ik ben altijd druk. Als iedereen komt die dit heeft toegezegt, dan verwachten wij rond de 35 man. Wel over de dag verdeeld. Er blijven ook heel wat warm eten, dus ik ben gisteravond al begonnen met eten koken. Helaas deze week dus niks gedaan aan voorbeelden voor mijn demo volgende week vrijdag in Den Bosch. Natuurlijk heb ik al voorbeelden klaar, maar ik wil altijd wat voorbeelden erbij maken die ik dan bij de winkelier achter kan laten. De week erna ben ik bij de zelfde winkelier, maar dan in Zwolle. Dus ik heb nog even. Haha. Vanaf komende dinsdag zijn alle logees weer naar huis en heb ik dus even weer mijn handen vrij. 

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

GerJanne zei

Hoi Annette,

nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gelijk met mijn man jarig!
Is het een leuke dag voor je geweest?
Ik had met je candy mee willen doen, maar kreeg het plaatje niet in mijn blog. Helaas, maar de volgende keer beter.
Ik zal eens kijken in Zwolle....

GerJanne

Liberta zei

Hai Annette,

Sterkte met al de drukte. Nog een dag en dan kan je ff bijkomen.
Zie je misschien op de knotsgekke dagen.

liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails