CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

De knotsgekke kaartendagen in Zwolle














Hallo allemaal,

Vandaag was de eerste dag van de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle.
Deze keer was het wat dichter bij huis dus ik hoefde niet om 7.00 uur in de auto te zitten. Korrie zou vandaag mee en zou rond 8.15 uur bij mij zijn. Samen zijn wij dus naar Zwolle gereden. Carla, de winkelier van "De Srapheap" wachtte mij op bij de ingang. Bij mijn tafel aangekomen, heb ik eerst de tassen uitgepakt en mijn demo tafel weer klaar gemaakt. Iets anders, maar in grote lijnen de zelfde indeling als in Den Bosch. Het was weer een gezellige dag. Vele bekenden gezien, blogvolgers, cursisten en andere bekenden. Super leuk om nu eens een gezicht te zien die bij bepaalde mailberichten hoort. Haha. Ook is "Kars" langs geweest, tenminste verschillende vertegenwoordigers of ander personeel van Kars. Super leuk natuurlijk om hun weer te zien en ik kon gelijk mijn verhaal doen hoe alle mensen reageren om de Cricut workshop of mijn Imagine demo. Er zijn weer heeeeeeel veel mensen aan mijn tafel geweest. Ook veel mannen keken hun ogen uit toen zij zagen hoe deze machine werkte. Ja, het blijft een kunstig apparaat dat hij kan printen en dan kan snijden. Natuurlijk heeft Korrie mij vandaag op de foto gezet. Hierbij het resultaat.
Er is veel vraag geweest naar de basistechnieken workshop van de Expression, de Imagine en de Gypsy.
Ik zal binnenkort data's gaan prikken en ik doe dan mijn best om dit wat verspreid te doen door NL.
Hou dus dit blog in de gaten en natuurlijk mijn agenda. Of mail mij op mijn nieuwe Cricut mailadres cricutvragen@gmail.com Nog even wat doen voor morgen en dan zoek ik mijn bed maar eens op, want morgen weer een dagje beurs.

Groeten van Annette



2 opmerkingen :

Marian zei

Ziet er heel gezellig uit
Kijk naar je blog wat je allemaal maakt met de cricut.
Ben nog aan het experimiteren. (crucut create) Vind het geweldig om te doen
Groetjes

Liberta zei

Nog veel plezier de overige dagen.

Liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails