CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 14 november 2010

De tijd vliegt.






Hallo allemaal,

Wat kan de tijd toch snel voorbij gaan. Het is alweer enige tijd geleden dat ik wat geschreven heb. Maar ik zit niet stil hoor. ;-) Ik ben druk met de boekhouding van beide bedrijven en af en toe lig ik plat  met hoofdpijn. Niet echt fijn dus. Maar goed de boekhouding van Creafarm is klaar, maar nu de laatste dingen nog van onze boerderij. Tevens ben ik deze week naar de Kreadoe geweest en gisteren had ik een workshop met mijn designers in Nispen, wat bij Roosendaal ligt. Tussen de bedrijven door nog de bestellingen voor de webwinkel klaar maken en de opdrachten die ik heb liggen afmaken. Af en toe vliegt mijn glucose waarde weer de lucht in, maar dat mag de pret niet drukken. Verder gaat het hier wel goed hoor. Hahaha Ik ben deze week ook begonnen aan een radicale opruiming in mijn cursusruimte. Ik zal de producten weer op foto zetten en dan mogen ze weer weg met een korting tot 50%. Dus weg = pech.
Hoe dus goed dit blog in de gaten!

Groetjes van Annette

3 opmerkingen :

Aleida zei

Fijn dat je de draad weer op kunt pakken. Het zal wel lastig zijn met een zere neus, een zeer hoofd en napret, maar ook na-werk van het feest.
groetjes,

Geertje zei

Hoi Annette,

Ik zag je van je week nog laat online komen op hyves.
En dacht toen nog van: Hoe zou het met Annette zijn?
En nu heb ik al antwoord.
Denk je wel goed om je zelf.

Groetjes Geertje,

Margo zei

Hoi Annette,
ik ga het zeker in de gaten houden, da's nog eens een interessante actie !
Heel erg bedankt voor de leuke spullen die ik gewonnen heb !!!
Ik ben er reuze blij mee!
Als het goed is komen ze morgen op mijn blog met een link naar deze blog.
Heel erg bedankt!
Groetjes
Margo
http://creatieve-kaartjes.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails