CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 21 november 2010

Creatief met kaarten winter 2010




















Hallo allemaal,

Na maanden in spanning te hebben gezeten mag ik dan nu eindelijk het nieuws vertellen. Ik was benaderd of ik een artikel wilde schrijven voor in het blad “Creatief met Kaarten winter 2010”. Het blijft toch een hele eer om gevraagd te worden en als er dan ook nog iets geplaatst wordt dan maak je toch een klein vreugde sprongetje.

Dit wilde ik niet alleen doen, maar heb mijn designers ook een kans gegeven. Iedereen maakte een kerstkaart die wij moesten opsturen en toen werd er door de redactie een beslissing genomen welke kaart in het blad kwam. Zoals jullie weten werk ik veel samen met Jolanda, dus ik had haar ook benaderd of zij ook mee wilde doen met deze uitdaging en deze kans. Jolanda heeft voor dit artikel veel zitten zweten om deze super mooie ontwerpen te maken. Digistamps, achtergrondpapier, etc. Er was van alles mogelijk. Ja, wij brainstormen wat af hoor. Het blad ligt nu in de winkel met daarin de verschillende kaarten. Helaas staat de website van Jolanda er niet bij vermeld. Daarom nogmaals haar adres: http://dutchmall.nl/cards-etc-shop/ Neem er eens een kijkje, want zij maakt zulke mooie dingen. Er zit vast iets bij wat je leuk vindt.

Ik vertelde laatst al dat de nieuwe uitdaging er aan kwam, maar dat ik nog op iets moest wachten. Jullie raden het al? Het gaat over ons artikel.

Wij zijn nog aan het brainstormen hoe wij dit gaan inpakken voor jullie, dus neem regelmatig een kijkje dan mis je hem niet.

Groeten van Annette

6 opmerkingen :

Margo zei

He proficiat !!!!
Die moet ik snel gaan halen !!!
Groetjes
Margo

Marlieke zei

Hee wat leuk! Gefeliciteerd met de publicatie!

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd met de plaatsing van jullie artikel meiden
het ziet er gaaf uit
liefs angelique

m@deliefjuh zei

nou annette. dat is gaaf zeg! top! en natuurlijk ook super gaaf voor Jolanda.

groetjess

Miranda zei

Gefeliciteerd, wat super leuk !!!
Groetjes Miranda

anita01 zei

Ha Annette,

Ik ga jullie bijde feliciteren...vind het er super creatief en uitnodigend uitzien...heerlijk gevoel geeft dat dan he...genieten jullie er maar lekker van hoor, wij doen graag mee ....

Warme groetjes,
Anita.

Related Posts with Thumbnails