CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 25 september 2010

Even een middagje ontspanning

















Hallo allemaal,

Vanmiddag ben ik met Els naar Drachten geweest. Ik had wat op papier staan wat ik bij Jacobi moest halen en ik wilde kijken voor versieringen voor volgende week zaterdag. Ja, volgende week hebben wij hier 200 man in onze feesttent op ons erf. Wij zijn eigenlijk sinds gisteren de laatste puntjes op de i aan het zetten. Ja, wij hebben er wel zin in. Ik ben dan klaar met het bestralen en dit mag zeker ook gevierd worden. A.s. maandag zijn wij 25 jaar getrouwd dus wel eerder dan ons feest. Wij krijgen al heel wat kaarten binnen voor deze dag. Erg mooi allemaal, bedankt. Ook heb ik vanmiddag nieuwe kleren gekocht voor ons feest. Ja, de kleur is weer paars met zwart. Op het laatste moment wil ik toch nog de bedankjes maken voor onze gasten. De verpakking komt pas dinsdagmiddag, dus daarna wordt het aanpoten om de 200 stuks gevuld te krijgen en voorzien van tag en lintje. Het lint heb ik dus vanmiddag ook meegenomen, want deze was bijna op doordat ik het gebruikt had bij de kaarten. T.z.t. krijgen jullie het wel te zien. Nu is het eerst nog een verrassing voor de gasten.
Mijn uitdaging met als thema "huwelijk"loopt volgende week ook teneinde. Jullie kunnen nog mee doen hoor. Er zijn al vele inzendingen binnen. Bovenaan op mijn blog kun je ze vinden. Ook heb ik een inzending gehad van een taart. Hierbij nog eens de foto. Deze is gemaakt met de Cricut. Hij is mooi en hij lijkt mij erg lekker.
Nu ga ik even lekker op de bank. Fijne avond allemaal.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Marianne Schut zei

Hai Annette, veel succes nog even met alle voorbereidingen voor volgende week! Ik duim voor mooi weer! En alvast voor morgen van harte gefeliciteerd!!Op naar de volgende 25 jaar!!! Groetjes Marianne

Margo zei

Hoi Annette,
ik dacht even dat jij die taart gemaakt had en dat je dat een middagje ontspannen noemde ... :-)
Ze ziet er wel heel echt uit zeg !
Wat een prachtwerkje !!!
Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijksverjaardag!
Laatste week ...
Nog effe he ...
Liefs
Margo

chrilvian zei

woowww mooie taart
fijne dag
en nog vele jaren

Related Posts with Thumbnails