CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 9 september 2010

Bericht van Saskia ontvangen ( A Sisters Hope)

















Hallo allemaal,

Vanavond kreeg ik onderstaande mail van Saskia, nadat zij van mij de doos had ontvangen met daarin de vele kaarten voor A Sisters Hope. Jullie nogmaals bedankt voor jullie kaarten en blijven sturen hoor. Eind van deze maand wil ik weer een doos sturen. Saskia, niks te danken en ik hoop dat je snel de kaarten verkoopt. Veel succes ermee.

Groetjes van Annette


Hoi Annette,


Helaas heb ik niet alles meegekregen van jouw eigen opgezette actie i.v.m. de drukte omtrent de kids thuis en markten voor a Sister's Hope, maar wat een verrassing dat er ineens een enorme doos met kaarten werd
afgeleverd door de postbode. Op de zijlijn kreeg ik wel mee dat er een oproep geplaatst werd om ons te steunen, maar dat het zo'n enorm succes is geworden merkte ik pas na het ontvangen van de vele kaarten.
Wat ontzettend fijn Annette, wij zijn er enorm blij mee en gaan dan ook weer ons best doen om zoveel mogelijk kaarten te verkopen zodat we volgende maand in ieder geval een leuk bedrag kunnen storten.
Helaas hebben we voor dit jaar het doel niet gehaald en zal ik dit jaar niet mee wandelen, maar opgeven doen we natuurlijk niet en proberen het gewoon nog een keer opnieuw. Door al jouw hulp, reclame, donaties en eigen initiatief om ook weer acties op te zetten moeten we toch volgend jaar een stuk dichter bij het einddoel kunnen komen. Ook al loop ik dan nu niet mee, ik vind wel dat we met zijn alle toch al een belangrijk doel gehaald hebben. De inzet is er en de donatie voor onderzoek tegen borstkanker (al is hij dan minder groot) ook en daar doen we het tenslotte voor, want eerlijk is eerlijk het wandelen is wat dat betreft
maar bijzaak!

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails