CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 5 mei 2010

Toch nog wat gemaakt











Hallo allemaal,

Het is hier momenteel een beetje druk op de boerderij. Iedere dag zijn wij druk in de weer met de nieuwe lammetjes. Hij krijgt nog 1x per dag een flesje, maar hij wil weinig of niet drinken. Dit betekend dat hij toch wat te drinken krijgt, want anders is de fles in een paar tellen leeg. Wij hebben er met de veehandelaar over gehad die zelf ook 200 schapen heeft. Hij vertelde ons dat sommige lammetjes erg slim zijn, want als een broertje of zusje drinkt bij de moeder dan gaat het "verstoten" lammetje via de achterpoten onder het uier drinken. De moeder ziet hem niet, maar voelt alleen maar dat er wordt gedronken en blijft dus staan. Het lammetje drinkt dan zijn buikje vol en kan er weer even tegen, maar zodra deze in moeders gezichtsveld komt dan is het weer stoten geblazen. Toch wel slim, nietwaar?
De loge's slapen hun laatste nachtje, want zij gaan morgen weer naar huis. De kinderen vermaken zich prima. Met Oom Henk mee op de trekker, helpen melken, Floris helpen met andere klusjes en dan af en toe wat eten en drinken. 's Avonds zijn ze lekker moe en gaan dan graag naar bed. Morgen weer een dag, want je wilt natuurlijk niks missen als je hier op de boerderij bent. In de avond en nacht uren werk ik nog in mijn cursusruimte. Ik heb vandaag vele nieuwe producten binnengekregen. Enkele heb ik al verwerkt in deze twee dingen, namelijk een kaartendoos en een kaart. Deze heb ik voor mijn vader gemaakt die eind deze week jarig is. In de kaartendoos wil ik enkele kaarten doen die ik gemaakt heb van de nieuwste materialen. Op deze manier heeft hij een voorraad als hij bekenden een kaartje wilt sturen.
Hier heb ik de volgende producten gebruikt.
* Martha Stewart pons.
* Witte roosje van Prima Flowers
* Blauwe bloemen gemaakt van lint
* De blauwe swirls gesneden met de Cricut en mijn nieuwste cartridges Elegant Cake
* De witte swirls zijn Home Deco stickers van JEJE
* Het papier is van Basic Grey (een oude lijn) 
* De vlinder is een snijmal die ik van Els heb gekregen.
* De witte letters zijn nieuwe stickers.

De doos is trouwens van mijn vaatwastabletten. Lekker stevig en hij ruikt ook lekker. Het is nu 02.05uur dus ik zoek mijn bed maar eens op. ;-)

Groetjes van Annette

4 opmerkingen :

Cheryl zei

Ziet er mooi uit, wat je gemaakt hebt! Ik heb ook nog enkele dozen van vaatwastabletten, moet ik misschien ook maar eens iets mee doen ;)

Groetjes, Cheryl

Creagea zei

Heel mooi en een superidee en dat het dan ook nog lekker ruikt mooi meegenomen.
Liefs Gea

RosesMarijke zei

Je hebt het weer gezellig druk he Annette...maar wel leuk toch??

heel mooi wat je gemaakt hebt en wat is die pons mooi niet??
xxMarijke

chantal zei

mooie doos. Zo krijgen die dozen nog een tweede leven!
Zo druk en zo laat gaan slapen. Hoe houdt je het vol. Op tijd ontspannen hé
liefs Chantal

Related Posts with Thumbnails