CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 15 mei 2010

Een schoen.















Hallo allemaal,

De titel zegt het al. Ik heb een schoen gemaakt. Tijdens het surfen op internet kwam ik dit tegen. Heel apart, maar wel erg mooi, tenminste dat vind ik. ;-) Ik had nog een restje van dit mooie Tilda papier liggen en wilde het eigenlijk niet in mijn restjes doos doen. Het patroon opgeslagen en uitgeprint op een A4. Deze toen overgetrokken op het Tilda papier en plakken maar. Hij is nog niet helemaal perfect, maar je kan wel zien dat het een schoen is. Nu heb ik dus uit één bedrukt scrapvel van Tilda en een effen vel van Basic Grey drie dingen gemaakt. Twee kaarten en deze schoen. Ik heb nog iets over, dus als ik het combineer met een ander vel dan kan ik er nog iets mee maken. Ja, soms kan ik zuinig zijn, maar soms ook niet. Hahaha. Het was even zoeken wat geschikt als hakje. Ik heb een klein rolletje lint gebruikt. Eerst natuurlijk leeg gemaakt en toen mijn 3d foam tape erom heen gerold, want het rolletje moet weer opgevuld worden. Hier een strook scrappapier overheen en aan de  onderkant plakken. Lijkt net echt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes van Annette


4 opmerkingen :

chantal zei

Dat is knap gemaakt. Heel speciaal. Mooi afgewerkt.
Liefs Chantal

Baukje zei

Hallo Annette

wat snoezig en echt een kunstwerk!!!
Groetjes Baukje

Cheryl zei

Erg mooi zeg! Zie ze inderdaad hier en daar langskomen. Wat een mooi papier zeg, heb nog niet eerder met Tilda papier gewerkt. Is dit iets speciaals? Heeft niks met Magnolia te maken of wel?

Echt een mooi cadeautje is deze schoen.

Liefs, Cheryl

Creagea zei

supermooi zo'n schoen en leuk om kado te krijgen.
liefs Gea

Related Posts with Thumbnails