CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 29 mei 2010

Het bruidspaar.













Hallo allemaal,

Vandaag heel veel gedaan, maar dat mag ik jullie helaas nog niet laten zien. Maar dit ingekleurd bruidspaar wel.
Deze digi afdruk heb ik van Els gekregen, want ik zocht een bruidspaar maar kon geen mooie vinden. Els had haar afdrukjes mee en toevallig zat deze er tussen. Ik was er gelijk helemaal weg van. Els is zo lief geweest dat ik hem mocht gebruiken. De Copic koffer naast ons en lekker graaien in de kleuren. Wat een luxe om zoveel kleuren te hebben. ;-) Gelijk ook maar een foto gemaakt van alle gebruikte Copics. Is tenslotte nu makkelijker, omdat de nummers er op staan.
Dit bruidspaar heb ik geplakt op de voorkant van de nieuwe uitdaging. Hoe, wat en waarom horen jullie vanzelf wel. Maar dat blijft nog even geheim. Ik ga nu even op de bankhangen en genieten van mijn vrije avond.

Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
helemaal toppie
echt heel leuk gemaakt
groetjes elly

Annette zei

Hoi Elly,

Dank je, maar hij kan nog beter hoor. Omdat mijn sterkte in mijn bril nog niet echt goed is kan ik de hele kleine dingen niet zo goed zien. Van de week maar even langs de opticien.
Fijne zondag verder.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails