CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 1 mei 2010

Een drukke zaterdag











Hallo allemaal,

Vandaag stond er weer een Cricut basistechnieken workshop op het programma. Maar voordat ik naar mijn cursusruimte kon gaan moesten natuurlijk eerst de kalfjes en alle andere dieren gevoerd worden. Bea, het lammetje heeft de fles gehad. Op de foto zie je Henk hem dit geven. Natuurlijk moest hij vanmiddag weer hebben en als ik workshop heb, heb ik daar dus eigenlijk geen tijd voor. Dus dan neemt Henk deze taak van mij over. Op deze manier kon ik hem wat aanwijzingen geven en gelijk een foto maken. Wel zielig hoor dat het lam iedere keer weer door moeders wordt weg gedrukt. Maar wij gaan weer ons best doen om hem in leven te houden met de fles.

Els heeft mijn Create overgenomen en wilde natuurlijk het gelijk goed onder de knie krijgen. Vandaag heeft zij dus de basistechnieken workshop van mij gehad. Ja, zij raakt al aardig thuis om met de Cricut te spelen. ;-) Zij heeft zelf de Slice en dit is natuurlijk heel anders. JEJE heeft straks nog een workshop met de Cricut en hun producten. Zeker een tip als je net de basis gehad hebt. Ik ga nu eens lekker op de bank hangen en dan op tijd naar bed, want wij gaan morgen op kraamvisite in het zuiden van het land.
Fijn weekend verder.

Groetjes van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails