CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 3 december 2009

Nu zelf eens op cursus.


Hallo allemaal,

Na een iets langere nacht dan gisternacht stond ik vanmorgen op met hoofdpijn. Ja hoor, kan ik ook wel weer gebruiken, maar niet heus. ;-(
Na het voeren van de kalfjes werd mijn hoofdpijn niet minder. De medicijnen helpen dus niet echt. Na het ontbijt ben ik maar even plat gaan liggen. Ik wilde vanmorgen nog wel boodschappen doen, dus niet te lang. Helaas ging dit niet op, want ik werd rond 12.00uur weer wakker. Met nog steeds hoofdpijn. Vanmiddag zou ik opgehaald worden om naar een agrarisch bedrijf te gaan hier in de buurt waar een cursus "van kalf tot koe" was. Ja, ook voor mijn agrarische kant moet ik wel eens cursussen volgen. Was erg leuk en leerzaam. Wij zaten op de stal op pakken hooi en stro de dia serie te kijken. De gastsprekers vertelden ons er alles over. Daarna moesten wij wegwerp overalls aan doen en platic hoezen over onze schoenen en toen mochten wij de stal over. Altijd leuk om even bij de koeien en de kalfjes te kijken van een ander. Door de MKZ wordt dit niet zo vaak meer gedaan en moeten wij dus deze maatregelen nemen om besmetting van weet ik wat te voorkomen. Is weer eens wat anders dan een cursus op hobbygebied. Morgen is het alweer vrijdag en dan wachten weer enkele bestellingen die weggebracht kunnen worden. Ik ga nu even op de bank hangen, want dit is mijn eerste avond deze week dat ik niks heb en ga dus gezellig bij Henk zitten. ;-)
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Wat leuk Annette...je blijft maar steeds bijleren he?

chantal zei

Ik kan van hoofdpijn meespreken. Er is maar 1 ding dat je kan doen, rusten. eventueel medicatie nemen.

Neem op tijd wat rust en verzorg je,
groetjes Chantal

Related Posts with Thumbnails