CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 9 december 2009

Nog meer nieuwe artikelen



Hallo allemaal,
Vandaag zijn er weer nieuwe artikelen binnengekomen. Met de laptop op de keukentafel heb ik ze gelijk op de website gezet. Enkele zal ik hier plaatsen om jullie lekker te maken. Hahaha, sorry hoor, maar ik vind sommigen weer om te kwijlen en bruis weer van de ideeën om er mee te werken. Wil je meer zien ga dan gauw naar mijn webwinkel en neem een kijkje. Ik heb iedere avond koopavond. Als je iets wilt hebben als kerstcadeau zet het er anders bij en als je via iDeal betaald dan kan je het snel in huis hebben. Heb jij je al aangemeld voor de nieuwsbrief, want dan ben je als eerste op de hoogte van dit nieuws. Ik zie je graag op mijn website Annette's Creafarm





Nog even wat anders. Graag wil ik jullie nog even op de hoogte brengen van mijn gezondheid. Jullie leven zo met mij mee, dat ik jullie dat zeker verschuldigd ben. Vanmiddag heb ik de uitslag van de kweek gekregen. Er was niks in mijn urine te vinden wat een kuur nodig had. Dus goed nieuws toch. Ik moest vooral rust nemen (dat valt niet mee voor mij) en luisteren naar mijn lichaam. Mijn spuitpatroon van insuline aanpassen wat ik nu wel of niet eet en dus ook binnen hou. Wordt het weer erger dan gelijk bellen dag of nacht. Omdat ik diabeet ben zijn die wisselende waardes erg gevaarlijk. Ik kan namelijk zo flauwvallen of zelfs bewusteloos raken en dan maar hopen dat er iemand is die je vind en aan de bel trekt, want anders blijf je er in.
En daar heb ik nog helemaal geen zin in. Bedankt weer voor jullie reacties.
Lieve groetjes van Annette


3 opmerkingen :

Unknown zei

Wat een energie ....om als je ziek bent toch nog artikelen te plaatsen en je log ook nog bijhouden
Denk maar goed aan jezelf joh......
Heel veel sterkte en beterschap !
Groetjes Sophia

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Annette,

Wat heb je weer super leuke spulletjes zeg!

Mooi dat de uitslag goed was!
Nu maar goed uitrusten dat je straks weer beter bent.

Groetjes Ida

RosesMarijke zei

Wat een leuke dingen allemaal Annette!
Fijn dat het weer beter gaat met je!!

Related Posts with Thumbnails