CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 17 augustus 2009

Vandaag zonder internet gezeten

Hallo allemaal,

Techniek is leuk als het werkt, zeg ik altijd. Nou hier dus niet. Vandaag was ik wat rekeningen aan het telebankieren en opeens had ik geen verbinding meer. Alles nagekeken. Pc opnieuw opgestart, kasje router herstart etc. Maar niks hielp. Wat ben ik dan onthand zeg. En dat met een webwinkel. Gelukkig heb ik deze week nog een weekje vakantie ingepland, maar leuk is het zeker niet. Ook haal ik z'n 30x per dag mijn mail op. Ik probeer dan zoveel mogelijk gelijk te beantwoorden, maar helaas vandaag dus niet. Ik heb vanavond in Creafarm gewerkt met de Cricut voor die winkeliersworkshop bij Kars. Ik kwam dus met goede moed binnen, omdat ik hoopte dat hij het nu wel doet. Weer niet! Grr. Toen heb ik radicaal alle stroom er maar afgehaald. Toen weer opgestart en mijn vingers gekruist. En ja hoor hij doet het weer. Joepie. Ik had maar 231 mailtjes ontvangen. Ga dus gauw beginnen om zoveel mogelijk te beantwoorden, anders heb ik er morgen 400 of meer.
Groetjes van Annette

2 opmerkingen :

Loes Oorschot zei

Erg hè? Maar wat goed dat je weet wat je moet doen!
Succes met je mailtjes! Wat enorm veel...

Liefs, Loes

Karin zei

Wat zijn we toch verwend en gewend aan het digitale contact en regelen enzo he...ik weet precies wat je meemaakte (al is het bij jou wat minder "kleinschalig" als bij mij natuurlijk hihihi)

gelukkig is het weer goed gekomen!

liefs
karin

Related Posts with Thumbnails