CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 22 december 2011

Opdrachten


Hallo allemaal,

Alle opdrachten zijn weer de deur uit, dus ik kan weer iets meer voor mij zelf doen. Haha, totdat de visite komt en de andere die in de kerstvakantie onze boerderij komen bezoeken.


Mijn schoonmoeder had mij gevraagd of ik dit jaar haar katten op de foto wilde zetten om daar haar kerstkaarten mee te maken. Deze zijn nu ruim een half jaar en groeien als kool. Ze komen uit één nest, dus ze kunnen super opschieten met elkaar. Uit de verschillende foto's die ik van hun gemaakt had vond ik deze de leukste. De bovenste is de kerstkaart geworden en als extraatje voor mijn schoonmoeder heb ik de kalender in de zelfde stijl opgepimpt. Nog een kerststukje gegeven en ik ben weer helemaal klaar. Voor Henk z'n zus, heb ik ook gelijk maar een kalender gemaakt. Zij houdt van vrolijke kleuren en niet te veel van die tierelantijntjes. Daarom dus deze keer maar wat simpel gehouden. Ik moet hier toch rekening mee houden, want ze kijkt een heel jaar tegen deze kalender aan.

Ik ga nu gauw verder met kerstkaarten schrijven.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Linda zei

Wat leuk gedaan
gr linda

jans zei

wat leuk zo grt jans

Related Posts with Thumbnails