CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Wil jij ook een Cricut Cartridge winnen?

Hallo allemaal,

Na een Cricut demo schrijf ik zelf enkele punten op die ik gehoord heb of waar er naar gevraagd is. Deze punten speel ik dan door naar Kars of ik doe er natuurlijk zelf wat mee.
Zowel op de beurs in Den Bosch als in Zwolle is er ontzettend veel vraag naar cricutworkshops. Vooral de basistechnieken workshop die ik geef. Ik begrijp natuurlijk dat niet iedereen naar het noorden kan of wil komen. Zoals jullie weten ben ik druk bezig om op verschillende locaties deze basistechnieken workshop ook te komen geven. Hou er dan echter wel rekening mee dat het duurder wordt, inverband met het huren van de zaal. Wat zit daar een verschil in zeg!

Graag wil ik nog steeds een overzicht maken van alle Cricut bezitters in NL / Europa. Heb je dit nog niet gedaan dan kun je dit doen door een mail te sturen naar cricutvragen@gmail.com En vertel waar je woont en welke Cricut je hebt? Voor degene die een foto mee mailen met waar zij samen met hun Cricut opstaan verloot ik weer een Cricut cartridge. Dus alle inzenders die vanaf vandaag mij een mail sturen met deze gegevens komt op de lijst om kans te maken voor een Cricut Cartridge. Stuur dus wel een foto mee, want dan doe je mee om kans te maken op de Cricut cartridge.

Ook heb ik meerdere keren de vraag gekregen wanneer er nu eens een boekje uitkomt over de Cricut? En dan vooral in het nederlands. Tja, aan mij ligt het niet, maar dit kost veel geld. Misschien vind ik nogeens een uitgever of een bedrijf die dit wil betalen? Tot die tijd wacht ik geduldig.
Ik ga weer verder genieten van mijn vrije zondag.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

angelique (anlou) zei

hoi meis
ik zou graag een cricut willen winnen, maar helaas heb ik het geld er niet voor, dus dat vind ik erg jammer dat ik niet mee kan doen
liefs angelique

Related Posts with Thumbnails