CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

De derde dag zit er ook weer op.




Hallo allemaal,

De derde dag van de beurs zit er ook weer op. Vandaag was het redelijk druk, vooral veel mannen en kinderen. Het was af en toe wel lachen. Regelmatig stonden er vrouwen met hun man voor mijn tafel. Normaal gesproken wil de man doorlopen, maar vandaag was het andersom. Haha. Sommige zeiden zelfs tegen hun vrouw:"loop jij maar door, ik blijf hier even staan'. Grappig hoor. Zodra er een machine of iets met techniek staat, dan kun je de man strikken. Er was zelfs een man die vond dat het apparaat wel wat voor zijn vrouw was. Die dacht er heel anders over, want die had het niet zo met "computers". Hij dacht er over om hem anders maar zelf te kopen. Grappig toch? Tijdens mijn pauze ben ik zelf ook even gaan shoppen. Het boekje en tekststempels van Nicole had ik gisteren al gekocht. Vandaag weer leuke vellen van Marjolein, een Spelbinder van een roos in verschillende onderdelen, een embossing pen die wat groter is die ik normaal gebruik, Aleene's lijm in mini formaat en een handig plakroller pistool. Ik zal straks nog even een foto maken, maar mijn camera ligt nog onder in mijn tas.
De komende week moet ik mij storten op mijn artikel met de Cricut, hoe kan het ook anders, haha. Eind deze week moet hij klaar en weg zijn. Daarna ga ik aan de gang voor mijn demo bij Kars tijdens KKD. Ik doe dit jaar de Imagine en de Cricut Expression 2 mag ik doen. Expression 2 zal ik deze week ontvangen en dan ga ik hem proberen. Ben reuze benieuwd. De KKD in Ochten is alleen voor winkeliers bedoeld. Jullie moeten weer wachten op de Cricut demo die ik bij Nellie ga geven op 11 september in Sevenum.
Tot die tijd kun je je Cricut vragen mailen naar cricutvragen@gmail.com
Fijn weekend verder.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, heel herkenbaar jouw verhaal. Theo, mijn man, vond de Imagine ook zo'n fantastisch apparaat. Maar ook in Den Bosch was er erg veel belangstelling voor de cricut, maar ja, hij is dannook zo leuk.
Groetjes,
Marjolijn.

Hermien (Sproet) zei

Ha, dan heb ik je vandaag gezien! ☺

Related Posts with Thumbnails