CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Mijn artikel is weer geplaatst.


Hallo allemaal,

Mijn artikel is weer geplaatst. Hij staat in de Kerstspecial van Mijn Creatieve Hobby Nr. 6 - 2011
Ik blijf het een eer vinden dat ik gevraagd wordt om een artikel te schrijven. Voor dit artikel heb ik de nieuwste vellen van JEJE gebruikt. Het is Glitterfoil. Dit zijn transparante stickervellen met glitters. Uiteraard heb ik mijn Cricut weer gebruikt. In dit artikel staat ook hoe ik de Easelkerstboomkaart op de Gypsy heb ontworpen, zodat jullie ook meer een idee krijgen hoe je iets kunt ontwerpen op je Gypsy.
De kaarten die op de verpakking afgebeeld zijn, heb ik ook gemaakt met deze vellen en de Cricut.
Tijdens de Hobbymanifestatie van Nellie Snellen op 11 september zal ik hier een demo meegeven. Natuurlijk zijn dan alle producten te koop. Jij komt dan toch ook?
Zo zien jullie dat ik achter de schermen nog best wel veel doe. Haha, ja ik zit echt niet stil hoor. Ga vanmiddag weer aan de gang voor een volgend artikel.

Groeten van Annette


7 opmerkingen :

jans zei

te gek jezelf in een blad terug te lezen grt jans

Brendaxx zei

Gefeliciteerd met je artikel in het blad!!

Aleida zei

Gefeliciteerd met je publicatie! Hoop dat het blad snel in de winkel ligt.
groetjes,

Liberta zei

Hai Annette,

Helemaal cool om in een blad te staan.

Heel veel liefs, Lieb

Anoniem zei

gefeliciterd met je artikel
ik ben er heel benieuwd naar!!


groetjes

Tine

irma zei

leuk annette en ik weet hoeveel werk je er aan heb gehad. Ziet er top uit, maar ik had de kaarten al in het echt gezien. ze zijn super. succes met je volgend artikel

gr irma

Jolanda Meursen zei

Hé Annette, van harte gefeliciteerd met je publicatie! Super hoor! Groetjes,
Jolanda

Related Posts with Thumbnails