CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

De kaarten zijn op de post

Hallo allemaal,

Vanmiddag zijn de kaarten, voor mijn artikel, op de post gegaan. Dit geeft een heerlijk gevoel. Weer iets van mijn lijstje afgestreept. Vanavond en morgen nog even de boekhouding doen van de farm en dan kan ik mij helemaal gaan storten op de Expression 2. Want tja, het is zo 4 september en dan heb ik er een demo mee bij Kars. Dit zijn de KKD dagen, ook wel de Knallende Kars Dagen genoemd. Op deze beurs, voor alleen winkeliers, worden er nieuwe producten gepromoot. Vele demonstraties (20) en verschillende workshops (13) die ze kunnen volgen. Altijd leuk om weer bekenden te zien. Ook is Tim Holtz er deze keer weer bij om een workshop te komen geven. Soms is het wel jammer dat ik zelf moet demonstreren, want dan zie je erg weinig en het volgen van een workshop lukt al helemaal niet. Maar je kan niet alles. Ik ben blij dat ik er weer bij mag zijn, want tja vorig jaar zat ik om deze tijd in het traject van dagelijks bestralen.

Groetjes van Annette

1 opmerking :

Liberta zei

Heerlijk de kaarten op de post.
Succes met de boekhouding en veel plezier op de beurs.

Liefs, Lieb

Related Posts with Thumbnails