CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 16 oktober 2009

Weer tijd voor een kaartje.


Hallo allemaal,
Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor een workshop. Van de week hebben jullie die andere gezien met de zelfde Digi stempel. Zo kan je goed zien dat kleur veel doet bij een kaart. Ik vind dit zo'n leuke stempel. Met deze gastvrouw heb ik 10 Copic kleuren uitgezocht en met deze kleuren gaan wij dus verschillende stempels inkleuren. Waarna ze zelf het kaartje gaan afmaken. Verschillende ponzen gebruikt, wat brads en natuurlijk de Nestabillities.
Groetjes van Annette

9 opmerkingen :

Anneke zei

heel mooi kaartje!
Leuk zo te zien dat telkens hetzelfde prentje toch telkens anders is :D
Groetjes Anneke

Bianca zei

Wat een schatje van een kaart. Die hartjes van de sneeuwsterren vind ik ook geweldig.

Groetjes,
Bianca

Bea van Ette zei

Wat een lieverdje!!

Groetjes, Bea

Annette zei

Hoi Anneke,

Inderdaad was dat mijn opdracht. Ik ben blij dat het dus gelukt is om een heel ander kaartje te maken.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Bianca,

Dank je. Die hartjes van de sneeuwsterren zijn eigenlijk metaal van mijn sieradenworkshops. Ik had er nog zoveel van liggen en dan een kleine brad er door en dan heb je iets leuks.

Groeten van Annette

Annette zei

Dank je, Bea.

Groeten van Annette

RosesMarijke zei

Hoi Annette

het is inderdaad een heel veschil met de vorige kaartjes....wat leuk dat het zo duidelijk te zien is wat kleur kan doen!!
Wat een schat van een kaart en dat bont is net echt....geweldig!!

Annette zei

Dank je, Marijke.

Het bont is gedaan net glitterlijm van Tim Holtz.

Groeten van Annette

Marley zei

Erg mooi gedaan! Mooi kleurgebruik! xMarley

Related Posts with Thumbnails