CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 21 oktober 2009

Het is weer vakantie.



Hallo allemaal,

Het is weer vakantie en dus weer de nodige loge's op onze boerderij. Vanaf zondag is het hier weer een hele drukte. Sanne, Elana en Gianni zijn weer gekomen om ons te helpen. Floris is er natuurlijk ook, dus op dit moment bestaat ons gezin uit 6 personen. Wat vliegt het eten dan de pan uit. Haha. De kinderen hebben onder het eten hele verhalen wat ze hebben gedaan of gezien hebben op de stal of in het land. Ze willen natuurlijk niks missen. En van werken wordt je moe, want iedereen lag gisteravond om 9.15uur op bed. Ik niet hoor. Ik heb nog rustig wat kunnen doen. Mailtjes beantwoorden, wat bestellingen bij elkaar gezocht etc. Momenteel wordt er van onze laatste mais in het land CCM gemaakt. Van de mais plant wordt nu alleen de korrel gebruikt. Deze wordt gemalen en dan weer bij ons thuis gebracht. Sanne heeft mijn foto toestel mee, dus later meer hierover. Ik ga nu weer even koken voor mijn grote gezin. ;-)

Groetjes van Annette


7 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Ooo...wat gezellig Annette!
Het is wel druk maar ook heel leuk om zoveel kids in huis te hebben !

En inderdaad het eten is niet aan te slepen maar ik vind koken voor veel mensen heerlijk om te doen!!
veel plezier hoor!!

m@deliefjuh zei

wat reuze gezellig!

groetjes martine

Elly zei

Gezellig Annette,
Gelukkig gaan ze ook weer naar hun moeder hahaha.
groetjes, Elly

Annette zei

Hoi Marijke,

Het is zeker gezellig en een heerlijk gezicht om hun zo te zien genieten. Ja, dat heb ik ook hoe meer mensen mee eten hoe leuker ik het vind. ;-)
Koken voor 40 - 50 man vind ik heerlijk om te doen.

Groetjes van Annette

Annette zei

Martine, het is zeker gezellig, maar wel druk hoor als je het niet gewend bent.

Elly, De jongste 2 gaan weer naar huis. Sanne blijft nog tot eind van de week en dan gaat zij ook weer, want maandag moet tenslotte iedereen weer naar school.

Groeten van Annette

Loes Oorschot zei

Dat klinkt heel gezellig! Veel plezier met z'n allen!!

groetjes, Loes

Bianca zei

Het zal wel heel erg druk zijn, maar het is vast een hele gezellige boel.
Geniet er van.

Related Posts with Thumbnails