CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 2 december 2010

Weer wat gemaakt.


















Hallo allemaal,

Op sommige momenten heb ik een super inspiratie en dan moet je er zeker van profiteren, toch? Zo ook bij deze uitwerking van het patroon van Jolanda. Een harmonica mapje met tabbladen. Je kunt het als pdf bestand of als snijbestand bij Jolanda aanschaffen. Ik had het pdf bestand op het nieuwe scrappapier van Shadowpainting geprint. De tekststempel heb ik op de Kreadoe gekocht en bewerkt met embossingpoeder. Krijgt zo toch wat meer diepte. Wat bloemen uit mijn bloemendoos en met de Martha Stewart pons de takken gemaakt. De groene vind ik altijd wat te effen, dus heb deze keer met de witte gelpen van Pergamano gebruikt om nerfjes te tekenen. Ziet er nu wat beter uit, vind ik.

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

heel erg leuk!

Astrid zei

Een schitterende doosje Annette, prachtig in die kleurstelling !!

groetjes Astrid

Andrea zei

je tasje ziet er super netjes uit
prachtig gedaan hoor
groetjes andrea

Samantha zei

heel leuk mapje en erg leuk gedaan zo met die blaadjes.

Groetjes Samantha

Geertje zei

Hallo Annette,

Wat een leuk tasje,doosje is dit geworden.
Heel erg mooi.
En wat leuk dat je een reactie op mijn blog heb gezet.
En met mij gaat het wel redelijk.
Mijn lichaam zegt dat het weer zomer moet worden ha ha.
Kou is niet goed voor mijn body.
Maar ben daarom super blij dat ik een fijne hobby heb om mee bezig te zijn.
Afleiding is een goede zaak toch.
En hoe gaat het nu met jou?
Nog een fijne avond gewenst.

Groetjes Geertje,

Related Posts with Thumbnails