CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 16 december 2010

Even weer een update


















Hallo allemaal,

Even weer een update. Nee, niet van de Cricut, de Gypsy of van de Cricut Imagine, maar van mij zelf. Haha
Ik moet het positieve er maar van in blijven zien.
Inmiddels heb ik apparaat met sensor nr. 4 in mijn arm. Ik moest afgelopen dinsdagmiddag weer terug naar het ziekenhuis om het apparaat uit mijn arm te halen. Ik zou dan gelijk er weer één in krijgen die ik tot zondag in moet houden. Ja hoor, je raadt het al. ik werd 's morgens wakker met 1,7mol op het kastje. Oeps, dit is echt niet goed. Heel gevaarlijk zelfs. Ben maar gaan aankleden en naar de stal gegaan om even met Henk te overleggen. Ik maar weer naar huis en heb met mijn eigen prik apparaat geprikt. Vreemd daar was ik 7,2mol. Wel een verschil hoor. Dus maar de diabeetverpleegkundige gebeld wat ik het beste kon doen? Oké, ik moest met het apparaat zelf ook even bloedprikken. Daar was hij 7,3mol. Terwijl hij nog steeds 1,7mol aan gaf. Toen maar het nummer gebeld bij storing van het apparaat. Om het verhaal maar zeer kort te maken. Moest Henk mijn kastje afkoppelen om te kijken of die sensor nog wel in mijn arm zat. En wat bleek nu? Hij viel op de grond en de sensor was wat omgebogen. Dit betekende dus weer naar het ziekenhuis om weer een nieuwe erin te laten zetten. Hier krijg je dus letterlijk weer hoofdpijn van. Ik loop vanaf maandag alweer met hoofdpijn rond. Soms is het weer zo erg dat ik echt plat moet. Met mijn migraine pillen kan ik het dan aardig volhouden, maar fijn is het nooit.
Het knutselen wil dus ook even niet. Morgen moet ik de boel klaar maken voor de kerstworkshop die ik ga zaterdag ga geven in ons eigen dorp. Korrie en Els zouden mij komen helpen. Wij komen ook nog op de film, want er wordt een film gemaakt over ons dorp en Jan had mij al gemailt dat hij natuurlijk even langs kwam om alles vast te leggen. Ik hoop dan ieder geval mijn hoofdpijn zo goed als kwijt te zijn. Dus ben je zaterdag in de gelegenheid om naar Oldemarkt te komen? Ik zit bij Henk & Willeke bij Recreatief Centrum Oldemarkt. (voorheen Vaartjes) Wij maken een kerstdoosje en de workshop is gratis.
De foto is een kerstkaart van vorig jaar. Ik blijf hem mooi vinden.

Groeten van Annette

4 opmerkingen :

Bea van Ette zei

Hallo Annette,

Wat een ramp zeg, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Helaas ligt Oldemarkt een beetje uit de buurt, maar je krijgt vast veel bezoekers!

Groetjes, Bea

Linda zei

Jeetje wat een ellende allemaal voor je, ik hoop werkelijk dat het beter met je mag gaan hoor.
Het kaartje is een heeeeeeeele mooie
gr linda

anja zei

meis,meis,meis,heb jij dat weer.
ik hoop dat het uiteindelijk resulktaat gaatopleveren en datje weet waarom dit alles moet.
maar meid bedenk hé het kan altijd slechter.
een dikke knuffel voor jou en kop op.
liefs anja

Margo zei

Goh Annette,
da's toch niet te geloven !
Veel sterkte ermee !
Groetjes
Margo

Related Posts with Thumbnails