CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 20 december 2010

Aanvraag van het taartdoosje van Linda















Hallo allemaal,

Linda heeft mee gedaan aan de challenge met het thema "Huwelijk". Haar doosje was zo mooi dat zij de winnaar geworden is. Nu kreeg ik veel mail over dit leuke doosje. Ik heb dan ook Linda gevraagd om een werkbeschrijving. Deze heb ik inmiddels ontvangen. Van Linda mag ik hem ook met jullie delen, dus wil je in het bezit komen hoe je dit leuke doosje maakt? Mail mij dan op info@annettescreafarm.com onder vermelding van "Doosje Linda". Zet dit er echt bij anders snap ik er niks van. Je wilt niet weten hoe sommige mensen een gratis werkbeschrijving bij mij aanvragen? Soms alleen met de tekst "werkbeschrijving" en verder geen enkel woord of hun naam. Je zult misschien wel begrijpen dat mijn haren hier rechtop van gaan staan. Gelukkig zijn er ook enthousiaste mensen die dankbaar zijn als ze een gratis patroon krijgen. En een beetje vriendelijkheid kan er toch nog wel af in deze tijd?
Als jij je doosje klaar hebt, dan zou ik het erg leuk vinden, en Linda natuurlijk ook, als je hem hieronder wilt plaatsen. Ik ga proberen om Mister Link te plaatsen. Dan kun je hem zelf plaatsen.

Groeten van Annette

Hieronder zet ik even weer de namen neer als ik je mail hebt ontvangen en jij het patroon hebt gehad. Staat je naam er niet tussen, mail mij dan even weer opnieuw, want met 200 - 300 mailtjes per dag zie ik weleens een mail over het hoofd.
  • Ashley
  • Conny
  • Paola
  • Patricia
  • Elly
  • Maudy
  • Henriëtte
  • Carien
  • Helga
  • Dettha
  • Lian
  • Evelien
  • José
  • Jolanda
  • Jans
  • Jannie
  • Miriam
  • Marjorie
  • Maatje
  • Saskia
  • Yolanda
  • Mirjam
  • Kitty
  • Charlotte
  • Caroline
  • Miranda
  • Geesje
  • Anita
  • Laura
  • Priscilla
  • Karin
  • Claudette
  • José
  • Kitty
  • Ula
  • Regina
  • Angelique
  • Wil
  • Hilda
  • Ria
  • Prien
  • Marilyn
  • Hetty
  • Ineke
  • Yolanda
  • Mary
  • Jennifer
  • Annemarie
  • Thea
  • Willie
  • Anneke
  • Anouschka
  • Anja
  • Manel
  • Petra
  • Lineke
  • Esmeralda
  • Jij?






4 opmerkingen :

Linda zei

Ik ben zeker nieuwsgierig wat jullie ervan maken gaan hihi.

gr Linda

angelique (anlou) zei

jeetje wat gaaf meis
ik heb je net al even gauw een mailtje gestuurd
linda jij ook bedankt meis
liefs angelique

Miepie zei

Hallo Annette
Wat een verschrikkelijke leuk doosje van Linda. Ik zou het heel erg op prijs stellen als je me hiervan de werkbeschrijving kon sturen.

evlin95 zei

felicitaions a la gagnante c'est superbe.

Related Posts with Thumbnails