CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 8 juni 2012

Post NL




Hallo allemaal,

Vandaag had ik weer de nodige pakketten, van de webwinkel, die weggebracht moesten worden. Zoals jullie weten woon ik in het buitengebied van het dorp Oldemarkt. Hier 2,5 km vandaan. Niet echt ver als je boodschappen moet hebben of pakketten moet wegbrengen naar het postagentschap. Maar sinds enkele weken is nu het postagentschap door Post NL weggehaald.  Lekker is dat, maar niet heus. Nu is de dichtstbijzijnde voor mij hier 8,4 km vandaan. Vanmiddag heb ik de teller van onze auto eens op nul gezet om te kijken hoeveel het nu precies was. Daarom heb ik nu besloten, om de kosten te drukken en dit niet door te hoeven berekenen op de producten in de webwinkel, dat ik nu alleen op MAANDAG, WOENSDAG en VRIJDAG pakketten weg ga brengen. Maar mocht je iets met spoed willen hebben, dan kan ik natuurlijk in overleg een uitzondering maken. In overleg is veel mogelijk zeg ik altijd maar. Bedankt voor jullie begrip.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Elise zei

Je hebt helemaal gelijk, Annette!
Ik kijk alvast uit naar mijn pakketje....
Groetjes Elise

Related Posts with Thumbnails