CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 27 juni 2012

Achter de schermen.

Hallo allemaal,



Daar ben ik weer eens. Achter de schermen ben ik met vele dingen tegelijk bezig. Maar gelukkig kan ik nu weer dingen gaan wegstrepen op mijn To Do list. Haha. Maar ik kan en mag jullie nog niet veel laten zien helaas. Maar een glim van mijn kerstkaarten voor de kerstkaarten special van Creatief met Kaarten wil ik jullie wel geven. Ook al zijn het kleine foto's. Het was weer spannend, maar oh zo leuk om te doen. Het blijft toch een eer als je weer gevraagd wordt om een artikel te schrijven. Natuurlijk deed Jolanda weer gezellig mee.
Ook ben ik druk met de Challenge voor het Duo-Blog en mijn eigen Blog bezig. Het is de bedoeling dat op 1 juli de nieuwe challenges weer beginnen en dan, i.v.m. de vakantie, 2 maanden duren. Daarna is het gewoon weer maandelijks. Dus hou deze beide blogs in de gaten, want de kaarten zien er weer super uit. 


De designers doen altijd hun best om jullie te inspireren voor jullie eigen creatie. Wat mijn eigen blog betreft is bij onze laatste winnaar Hennie. (ik zag later pas dat de winnaar van de beide challenges de zelfde persoon is.) een extra regel toegevoegd. De winnaar van de AC challenge ontvangt de maand erna ook het patroon of bestand en mag dan mee doen als gast designer van Annette's Creafarm. Hennie heeft mij al toegezegd deze uitdaging zeker te willen accepteren.
Haar creatie komt dan bij de designers te staan en kan zij gelijk haar prijs gebruiken om deze creatie te maken. Tot zover weer wat nieuws van mijn kant.


Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails