CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 20 april 2012

Speciaal voor jou.....


Hallo allemaal,

Deze week zijn er weer vele nieuwe artikelen binnengekomen, maar waar ik met smart op wachtte waren de Distress Markers van Tim Holtz. Heb vanmiddag enkele artikelen vast geprijsd en op foto gezet, maar ik kon het toch niet laten om even een kaartje te maken met Tim Holtz producten. Dus heb alles weer even uit de kast getrokken. Letterlijk haha. Ik ben momenteel op de "zelf design papier maken toer". Dit vintage plaatje van Marianne Design was ook net binnengekomen en ik wilde daar een voorbeeld mee maken. Zo heb ik met de kleuren Cranberry, Lettuce en Eggplant van de alcohol inkt onderstaand gemaakt.
Maar eerst had ik met de bloemenstempel F4059 eerst stempel afdrukken gemaakt. Door overheen dus de alcohol inkt en hier en daar een druppel Solution. Dit werkt lekker op elkaar in en dit was het eind resultaat. Hierna hartjes gestempeld en met Ultra Thinck clear embossingpoeder bewerkt. Dit achter het vintage plaatje gedaan en de bloemen uitgeponst. 






Groene cardstock voor de blaadjes vond ik te veel afsteken dus daar heb ik mijn Markers voor gebruikt. Doe een paar vegen Peeled paint (32601), Vintage photo (32731) en Barn door (32441) op je Craftsheet en doe hier wat waterdruppels op. Haal hier het Speciale Stamping paper van Ranger doorheen. Toen ik tevreden was heb ik er met de Tim Holtz waterbrush overheen geweest om de lijnen wat zachter te maken. Dit gedroogd met de heattool en toen de blaadjes uitgeponst. Het restje papier heb ik weer gescand en kan ik uitprinten op DCP papier voor een volgend project. 



Bedankt voor jullie reacties altijd, ze worden zeker gewaardeerd en gelezen. Ik doe mijn best om ook met regelmaat bij jullie te kijken, maar door problemen met Blogger kan ik niet altijd een reactie achter laten. Sinds ik Google Chrome gebruik is het een ramp ook om een bericht te plaatsen. Maar ik blijf mijn best doen. Bedankt voor het lezen en ik wens iedereen al vast een fijn weekend. Wij krijgen Sanne weer op bezoek.

Groeten van Annette


















2 opmerkingen :

Linda zei

Wat een gaaf kaartje. Ik heb gelukkig juist helemaal geen problemen meer sinds ik Google Chrome gebruik.
gr linda

Monique - Mienokje zei

Ongelooflijk, wat een mooi designpapier! Wordt het binnenkort uitgegeven? :-) Groetjes, Mienokje

Related Posts with Thumbnails