CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zaterdag 28 april 2012

Achter de schermen

Hallo allemaal,


Hallo allemaal,

Achter de schermen wordt hier hard gewerkt hoor. Haha. En ik heb er weer een taak bij, namelijk het voeren van dit lammetje. Hij krijgt 6x per dag de fles en tja dan heb je niet veel tijd om andere dingen te doen, zoals knutselen. Maar natuurlijk maak ik daar tijd voor vrij, alleen mag ik jullie deze creaties nog niet laten zien. Ze zijn voor de nieuwe challenges of een andere opdracht, maar zodra het mag dan laat ik ze op mijn blog zien hoor. Het zijn 6 leuke kaarten geworden en hebben allemaal weer een aparte vorm. Want jullie weten inmiddels wel van mij dat ik een vierkante of rechthoekige kaart zo gewoon vind. Dus nog even geduld.

Jullie kunnen de creatie van de Challenge nog mailen tot vannacht 24.00uur dan sluit de lijn, zeg maar.
Dan gaan de designers en ik de mooiste kaart uitzoeken en die maak ik dan op 1 mei bekend.
Voor middernacht op 1 mei gaat de nieuwe challenge van start die deze keer door Chantal is gemaakt. En hij is weer super leuk en voor verschillende doeleinden te gebruiken.

Fijn weekend.

Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Linda zei

Ziet er schattig uit zo'n lammetje in huis
gr linda

Anreda zei

Ach...wat schattig !
Dit is echt lente.
Ben benieuwd naar de uitdaging van deze keer.
Liefs, Anreda

Related Posts with Thumbnails