CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 5 april 2012

Cards etc. shop vernieuwd


Hallo allemaal,

Mijn voorbeeld voor de Challenge van het Euro blog is af. Ook is de vernieuwde cards-etc-shop af. Mijn voorbeeld heeft deze keer iets langer geduurd dan de bedoeling was, maar ook ik zit weleens in een creadip. De basiskaart is weer een super ontwerp van Jolanda en een echte uitdaging om hier wat van te maken. Momenteel is de shop van Jolanda helemaal in een nieuw jasje gestoken en nu ook te vinden op Facebook. Neem dus gauw een kijkje.
Ik heb voor deze kaart weer de nieuwste lijn gebruikt van Boofle. Een erg leuke lijn met stempels, papier, lint, strikjes etc. Eigenlijk teveel om op te noemen. Het design papier is van S.E.I.


In de nieuwste Docraft Creativity worden er vele creaties getoond. En deze keer krijg je er een gratis stempel bij. Te vinden in mijn webshop voor slechts € 4,25.

Groeten van Annette

5 opmerkingen :

m@deliefjuh zei

wat een lieverd :)

Linda zei

Ohhhh wat een lief schattig kaartje heb je ervan gemaakt
groetjes Linda

Annette zei

Bedankt, dames. het was deze keer een moeilijke bevalling. Haha, om eerlijk te zeggen ben ik nog niet echt tevreden, maar het kan er mee door.

Juanita zei

Harstikke leuk je creatie, ziet er niet makkelijk uit. Prettige pasen. Liefs Juanita

Charlotte zei

I <3 boofle!

Related Posts with Thumbnails