CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 11 maart 2012

Het Android mannetje


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik heerlijk bezig geweest met iets te ontwerpen. Mijn broer is gauw jarig en die is gek van zijn telefoon met zijn Android besturing. Haha. dit bracht mij op het volgende idee. Juist een kaart te maken van het Android mannetje. Eerst een ontwerp gemaakt en toen als grapje heb ik hem aangekleed als mijn broer. Haha, zo gaat hij naar zijn werk. In pak met koffer en soms zijn bril op of met lenzen in. Het zwarte achter de foto is dus niet de schaduw, maar de dubbele kaart die er achter zit. Het was een heel gepuzzel, maar je kunt toch wel zien dat het het Android logo is.

Groeten van Annette





3 opmerkingen :

Linda zei

Hahaha geweldig leuk gedaan joh
gr linda

Charlotte zei

Hihi! Superleuk Annette!
Groetjes,
Charlotte

Ans S. zei

Ik vind de kaart super leuk geworden, zal je broer wel blij mee zijn.

Groetjes Ans

Related Posts with Thumbnails