CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 26 maart 2012

Een wielerwedstrijd

Hallo allemaal,

Gisteren vierde mijn broer zijn verjaardag, maar zijn zoon had ook een wielerwedstrijd. Dus dit hebben wij gecombineerd. Voor hem ook weleens leuk dat zijn oom en tante eens komen kijken. Horen vaak verhalen, maar met een boerderij is het niet altijd te combineren om dan gelijk weg te kunnen. Maar gisteren dus wel. Het was een wedstrijd over 30 km met allemaal 14 jarige kinderen. Hij fietst al jaren dus hij vond 30 km niet zo ver, maar nu ging het dus om de tijd. Dat doet hij nu een klein jaar en dat is toch iets anders dan de lange afstand rijden. Nou het ging hard hoor. Natuurlijk heb ik enkele foto's gemaakt en daar wil ik zeker voor hem iets mee scrappen. Maar dat lukt nu niet op korte termijn. Tja, de boekhouding moet weer eens gebeuren deze week. Maar als ik iets gemaakt hebt dan zal ik het jullie hier zeker laten zien.

Groeten van Annette

Geen opmerkingen :

Related Posts with Thumbnails