CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 15 februari 2012

Valentijn challenge tot 15 februari 2012


Hallo allemaal,

De nieuwe challenge i.v.m het 12,5 jarig bestaan van Annette's Creafarm is het thema "Liefde".
Voor elkaar, voor bloemen of wat dan ook. Er is al zoveel ellende in de wereld dat mij dit een leuk thema leek. Maak een creatie, een kaart of een LO aan jou de keus. Maar verwerk er wel een HART in. De kleur mag je ook zelf bepalen. Het hoeft dus geen rood te zijn. Hier enkele voorbeelden door mij gemaakt.
Er zijn natuurlijk weer enkele regels aan verbonden.
  • Maak een creatie met het thema "liefde" en verwerk er een HART in.
  • Plaats het logo "Annette's Creafarm 12,5 jaar" op je blog.
  • Je bent natuurlijk al volger van dit blog.
  • Ben je tevreden over je creatie maak dan een duidelijke foto en mail die naar info@annettescreafarm.com, zodat ik hem hier kan plaatsen.
  • Maar schrijf je in deze mail je naam en adresgegevens, dan stuur ik je een kleine attentie op voor je deelname hieraan. Het is tenslotte feest.
  • Doe dit wel vóór 14 februari, zodat wij op 15 februari de winnaar bekend kunnen maken van het mini scrappakket.
Veel succes!

Groeten van Annette









Chantal

Korrie

                                                                     Henriette


Heb jij al een creatie gemaakt? Zij wel...


Angelique

Folkje
 
                                                                                 Mariette

                                                                                     Elise

                                                                                       Ingrid

   

                                                                                      Detje

Anneke

Wies

Jans

                                                                                   Jacqueline

                                                                       Mia
                                                                 
                                                                               Mia
                                                                             Wil

                                                                      Carol

Carla

                                                                      Johanna

                                                                   Feikje

                                                                            Henriette
 








5 opmerkingen :

RosesMarijke zei

Hallo Annette

WAt een hoop leuke kaarten weer,allemaal!!

miriam zei

leuke uitdaging en al mooie kaarten ingeleverd
gr miriam

carla zei

Supermooie kaarten.
De mijne is ook onderweg.
Proficiat Annette en succes dames.
Groetjes,
Carla

Annette van Aarssen zei

Hey Annette,
Proficiat met je 12,5 jaar bestaan van Annette's Creafarm, helemaal super. En wat een leuke kaartjes staan er allemaal op je Blog. Nou, mijn kaartje komt eraan. Ben sinds kort begonnen met heel iets anders dan stempelen en/of borduren, Kijk maar eens op mijn Blog http://www.creanetje.blogspot.com/
Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open, een totaal nieuwe uitdaging voor mij. Ben benieuwd wat je van mijn kaartje vindt.
Wens je heel veel succes met kaartjes maken en natuurlijk met Annette's Creafarm.
Lieve groetjes Annette.

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaarten zijn er geplaatst, jammer ik ben net te laat zie ik jammer....

succes allemaal

groetjes manon

Related Posts with Thumbnails