CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 14 april 2011

Mijn kantoor / logeerkamer

Hallo allemaal,

Vaak krijg ik de vraag om eens te laten zien waar ik nu achter de pc zit en waar ik dus uitkijk op het land met de herten etc. Vanmiddag had ik geen internet en telefoon meer, dus dan moet je even wat anders doen. Haha. Henk en Floris hebben namelijk nu ook een internet verbinding gemaakt voor de stal. Ja, voor de boerderij krijgen wij volgende week een magnement programma, die ons meer info gaat geven over de koeien. Deze staat in contact met de voerbox op de stal en als dus een koe zijn biks niet op eet wordt dit weer gegeven, dat wij hem in de gaten moeten houden, omdat dit vaak een teken is van een ziekte. Maar goed ik dwaal weer af.


Ik heb dus foto's gemaakt. In deze kamer, wat eigenlijk ook een logeerkamer is, staat het bureau die ik van mijn jongste broer heb gekregen. Hij moest ruimte maken, omdat zijn pc kamer nu een baby kamer is geworden. Hij wilde hem hier zolang opslaan, maar ik heb hem dus lief gevraagd of ik hem zolang mocht gebruiken? En dat was wel goed. Als zij een groter huis kopen t.z.t dan wilde hij dit bureau natuurlijk terug hebben. Oké, maar dat is voor een latere zorg. Ik heb de foto's gemaakt van rechts naar linksdraaiend. In deze kamer zit ik heel wat uren per dag. Hier beantwoordt ik de mailtjes, hier pak ik de bestellingen van de webwinkel in, hier heb ik mijn artikel met de Cricut Imagine gemaakt en hier doe ik de boekhouding. Het bureau ligt dan vol mappen die je nu netjes in de kast ziet staan. Zo hebben jullie een idee waar ik zit als ik niet in mijn cursusruimte zit, maar in het woonhuis. Mijn cursusruimte is namelijk een gedeelte in de stal en is hier enkele meters vandaan. Maar die foto's hebben jullie al eens gezien. 


Wel merk ik dat ik toch steeds meer deze kant op sleep vanaf mijn cursusruimte Creafarm. Het is hier heerlijk vertoeven en de meeste ideeën worden hier geboren. Haha, dus hier heb ik mijn Imagine staan en mijn Cuttlebug V2 en al vele lintjes, brads etc.
Ik ga nu gauw weer verder met het beantwoorden van mijn mail, want ik loop natuurlijk wat achter, omdat ik enkele uren zonder heb gezeten.

Groeten van Annette




1 opmerking :

Geertje zei

Leuk om te zien waar je vele uurtjes per dag/nacht door brengt.

Groetjes Geertje,

Related Posts with Thumbnails