CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Een Paas challenge op ons Duo-challenge blog

Hallo allemaal,

Vandaag is het de eerste dag van een nieuwe maand, dus tijd voor een nieuwe challenge op mijn duo-blog die ik samen met Jolanda heb. Wij hebben voor deze keer het thema Pasen gekozen, want eind van deze maand is het immers pasen.
Voor deze challenge heeft Jolanda twee dingen ontworpen namelijk een Ei-easelkaart en een digi stamp. Deze kun je allebei gratis aanvragen door mij een mail te sturen naar info@annettescreafarm.com met als onderwerp Challenge 5 en natuurlijk een vriendelijke vraag, want sommige mensen mailen voor deze aanvraag alleen tekst bij het onderwerp en de rest niks, dus geen vraag, dank je wel of wat dan ook. Een vriendelijk woord is toch altijd welkom. Ik heb dan ook besloten als je deze bestanden aanvraagt en je dus niet de moeite wilt nemen om mij dat gewoon te vragen al is het alleen met de woorden "bedankt, groeten van ..." Ik die moeite ook niet meer wil nemen. Sorry hoor, maar ik hoop dat jullie ook mijn standpunt kunnen begrijpen? Voor niks gaat de zon op en wat voor moeite is het nu om iets vriendelijk te vragen?
Op de foto's kunnen jullie mijn voorbeelden zien die ik gemaakt heb met dit PDF patroon van Jolanda.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Linda zei

wat een schatje........enne je hebt helemaal gelijk hoor.
gr linda

Related Posts with Thumbnails