CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 21 januari 2010

Mijn eerste kerstkaart van 2010


Hallo allemaal,

Vanavond, woensdagavond, heb ik mijn eerste kerstkaart gemaakt van 2010. Ieder jaar roep ik dat ik eerder wil beginnen dan half november, dus vorig jaar vanaf september af en toe een kerstkaart gemaakt. Maar vanavond span ik echt de kroon, want zo vroeg ben ik nog nooit begonnen. Ik had gisteren bij Jolanda enkele digistamps besteld en vanavond dus iets gemaakt hiermee. Momenteel heb ik wat last van mijn lees gedeelte in mijn bril, want echt scherp zie ik niet echt van dichtbij. Maar gauw een afspraak maken, want dit is ook niks.
Groetjes van Annette
Even een kleine kant tekening. Ik kreeg hier namelijk vragen over. Ik schrijf mijn stukjes soms in de nacht uren en dan praat ik over vanavond, terwijl het eigenlijk in de ochtend is van donderdag. Het is namelijk bijna kwart voor 2 's nachts nu.

6 opmerkingen :

Jolara zei

wat een schatje ! GR JOyce

m@deliefjuh zei

leuk gemaakt hoor. je bent er inderdaad vroeg bij met de kaarten :)

De Creakeet van Peet zei

wat leuk die stempel zeg, moest er ff om lachen hiih.Geheel is weer een toppertje..liefs Peet

Jolanda Meursen zei

Wat heb je die ontzettend leuk gemaakt Annette!
Groetjes,
Jolanda

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Annette,

Je hebt het erg leuk gedaan!
Ik ga binnen kort ook beginnen met kerstkaarten!

Groetjes Ida

RosesMarijke zei

Wat een leuk kaartje Annette!!

Related Posts with Thumbnails