CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 7 januari 2010

Ik ben zo blij, zo blij.


Hallo allemaal,

Ik ben zo blij, zo blij. Ik voel mij helemaal een klein kind. ;-) Ik spring nog net geen gat in de lucht. Hahaha. Sorry hoor, waarom denken jullie vast?
Mijn Gyspy is binnen en dan wel de Europese versie. Kars had mij beloofd om mij een Gypsy te sturen, zodra ze bij hun binnen zijn. Lees ik vanmiddag op hun site dat de voorraad "voldoende" is. Ik dus gelijk Kars mailen of het ook mogelijk is om mij met spoed één te sturen? Ik heb namelijk begin febr. een Cricut demo en wilde eigenlijk de Gypsy ook laten zien. Mijn mailbox loopt al enkele weken over met vragen over de Gypsy en die van mij is nog niet binnen. ;-( Helaas kan ik de mensen dan niet helpen.
Meestal krijg ik toch wel binnen enkele uren antwoordt, maar dit keer niet. Vreemd dacht ik, maar ach ze hebben ook weleens vergadering en ze zitten niet altijd op mijn mail te wachten? Gaat opeens de deurbel. De pakketdienst? Ik heb toch niks besteld denk ik nog? Zit er om de doos tape van Kars. Toen werd ik helemaal hyper. Henk keek mij aan met een paar ogen en zei:"Doe effen gewoon zeg, je lijkt wel een kleinkind die wat krijgt?" Nou, eigenlijk ben ik dat ook, zei ik met een grijns van oor tot oor. Als ik denk dat daar in zit, ga ik zo gillen. Dat heb ik dan ook gedaan. Hahha. Kars is een bedrijf van hun woord en dat blijkt nu ook wel weer. Super!! Dus als jullie de Europese versie van de Gypsy willen hebben? Hij is NU leverbaar bij Kars.
Jullie snappen vast wel wat ik vanavond ga doen? ;-) Nee, niet de boekhouding.

Groetjes van Annette

5 opmerkingen :

Karin zei

Gefeliciteerd met je nieuwe speledingetje... leuk cadeautje van Kars ;)

Liefs, karin

Unknown zei

Ik ga eens verder googlen op Gipsy...k heb geen idee wat het is
Veel plezier ermee ...:-)
Groeten Sophia

Annette zei

Hoi Karin,

Het is geen cadeautje hoor. Begin februari heb ik hier samen met de cricut een demo in bij hun op de KKD. (knallende Kars dagen)
Dus gewoon te leen. Is een beetje erg duur om hem cadeau te krijgen.

Groeten van Annette

Annette zei

Hoi Sophia,

De Gypsy is een soort ontwerp apparaat om te koppelen aan de Cricut en dan iets uit te snijden of te tekenen. Ik geef de winkeliers van Kars basistrainingen in de Cricut, dus als demonstratrice moet je op de hoogte blijven. Tevens moet ik mijn naam hoog houden, want anders wordt ik niet meer de Cricut freak van Nederland genoemd. Hahha

Groetjes van Annette

m@deliefjuh zei

hahaha even tijd nemen om je breichten te checken :) hahah (LOL) en?? hoe is ie!?!?!

Related Posts with Thumbnails