CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

woensdag 30 december 2009

De uitslag!


Hallo allemaal,

Nee, niet van de wedstrijd, maar van het pakket. Zie dit bericht. De doos was hoog maar ook breedt. Nee, het was geen snijmat, maar de Copic Ciao display. Ja, er waren erbij die het goed hadden. Knap hoor! Ik heb nog geen bericht van de ontvangers gehad dat hij goed is aangekomen, maar dat hoor ik misschien nog wel?
Even wat anders. Dagelijks krijg ik mailtjes met de vraag hoe het nu met mijn gezondheid gaat? Ik vind dat natuurlijk erg lief die belangstelling en daarom zal ik het hier even vertellen.
Mijn darmen zijn inmiddels weer wat rustiger. De medicijnen slaan goed aan en die moet ik nog even doorslikken, want als ik stop komt het zo weer terug. Ook ben ik deze week naar de internist geweest voor mijn controle als diabeet. Nou, het was niet zo goed nieuws die de dokter had. Alle waarden die belangrijk zijn waren weer iets verhoogd i.p.v. lager. Oeps, hij was dus niet zo tevreden. Ik heb nu andere medicijnen gekregen en moet nu toch meer om mijn gezondheid denken. Tja, dan wordt je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt. Ik moest vooral rust nemen op z'n tijd en mij dat ook gunnen. Ja, dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Maar daarom moet ik toch mijn tijd anders gaan indelen. De pakketten van de webwinkel breng ik nu weg op maandag, woensdag en vrijdag. Zodat ik de dinsdag en de donderdag kan gebruiken voor mijn voorbereidingen van demo's, workshops etc. Anders deed ik dit vaak in de avond- en nacht uren. En ja, ik heb toch meer nachtrust nodig dan 5 tot 6 uurtjes per nacht. Dus bloggers, ik ga mij toch houden aan doktersvoorschrift, want anders gaat het helemaal verkeerd lopen hier en dan lig ik misschien vaker plat met migraine of zijn mijn bloedglucose waarden net berg en dal. En daar hebben jullie ook niks aan. Wat natuurlijk wel positiever is, is dat ik vaker iets voor mij zelf moet doen en jullie raden het al dat is natuurlijk knutselen. Dus vanavond beginnen wij daar maar gelijk mee. Korrie komt vanavond en dan gaan wij weer wat kaarten maken. Ik heb vandaag nieuwe Digi stamps gehad en misschien is dit wel wat. Wij moeten 2 kaarten maken voor onze vriendenkring, dus dat moet eerst af zijn. Misschien horen jullie van mij vanavond nog wel en anders in de vroege morgen. ;-)
Groetjes van Annette

10 opmerkingen :

Anneke klerks zei

hoi Anette

fijn dat de arts je een halt heeft toegezegt,ik dacht al , hoe houd ze dat vol!!!!!!!!!!!!
heel veel sterkte en denk ook een aan jezelf!!!!
groet en beterschap

anneke

Marlieke zei

Hoi Annette,

heel verstandig dat je je aan het doktersvoorschrift gaat houden nu! En lekker knutselen, ook op doktersadvies, is ook helemaal niet zo verkeerd toch? haha.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling!

groetjes Marlieke

Karin zei

Je moet wel naar je lijf luisteren hoor!! Ook hier is dat echt wat geworden na een aantal dingen. En helaas zitten wij te wachten op een zware operatie morgen... dus ja...

Anyway, fijne jaarwisseling en creatief 2010 gewenst.
liefs, karin

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Annette,

Wat goed dat de arts even heeft gezegt dat je rustiger aan moet doen.
Soms vroeg ik mij echt af van hoe doe je dit allemaal!

Alvast een goede jaarwisseling!

Groetjes Ida

Cheryl zei

Nou Annette,

rust goed uit he? Veel beterschap!
En alle goeds voor het nieuwe jaar!

Liefs Cheryl

Annette zei

Hoi Anneke,

Dat weet ik soms zelf niet eens, hoe ik het vol hou. Ik doe het eigenlijk maar gewoon. Bedankt voor je reactie.

Groetjes van Annette

Annette zei

Ja Marlieke, ik denk dat ik dat nu wel moet doen, want ik voel mij lichamelijk echt niet lekker als mijn suiker zo schommeld. Ook is het niet zo goed voor je nieren en andere organen. Bedankt, jij ook een goede jaarwisseling.

Groetjes van Annette

Annette zei

Sterkte Karin, en jij ook een goed jaarwisseling toegewenst.

Groetjes van Annette

Annette zei

Bedankt voor je reactie, Ida. Jij ook een goede jaarwisseling.

Groetjes van Annette

Annette zei

Hoi Cheryl,

Ik doe mijn best. Dank je. Jij ook een goed 2010 toegewenst.

Groetjes van Annette

Related Posts with Thumbnails