CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 14 mei 2012

De vakantie is weer voorbij en storing mail berichten

Hallo allemaal,

De vakantie is weer voorbij. Alle logees zijn weer naar huis. De wasmachine draait alweer en de gewone klusjes beginnen weer. Vanaf vorige week kon ik meerdere dagen niet mijn mail ophalen. Ik heb momenteel zoveel problemen met mijn internet verbinding. Woensdag gaan ze er iets aan doen. Het moet dan beter worden en veel sneller gaan. Nou, ik hoop het, want dit is helemaal niks. Sorry, dus als je mij vorige week een mail hebt gestuurd. Ik doe mijn best om dagelijks zoveel mogelijk berichten door te nemen en een reactie te geven. Ook de aanvragen van de Challenges lopen hierdoor iets in gevaar. Jullie ontvangen hem dus wat later. Vanmorgen heb ik enkele berichten ontvangen die blijkbaar op 5 mei waren verstuurd, maar die ik nu pas heb ontvangen in mijn mailbox. Door een duistere reden zijn ze dus bij de provider blijven hangen.
Helaas heb ik zelf geen invloed op deze technische kant, maar ik vind het vooral voor jullie erg vervelend. Ik hoop dat dit zeker eind van de week dit probleem is verholpen.

Groeten van Annette

3 opmerkingen :

Johanna Visser zei

Aan de techniek kan je helaas niks doen. Ik wacht rustig af wanneer ik het patroon van de money card krijg. Gewoon even iets harder werken LOL. Komt helemaal goed.

Liefs Johanna

Linda zei

Jeetje dat is weer balen voor je, ik hoop dat je snel weer normaal internetten kan. Ik had inderdaad ook 2 mailtjes gestuurd, ik hoop dat je ze nog binnen krijgt, en zoniet dan hoor ik het wel.
gr Linda

Crealien zei

Niks aan te doen.
Ik wacht ook gewoon nog even af.

Groetjes Evelien

Related Posts with Thumbnails