CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Aanvraag challenges




Hallo allemaal,

Langs deze weg wilde ik jullie even laten weten dat het iets langer kan duren, voordat jullie de challenges van mij ontvangen. Van Annette's Creafarm en van het Duo-challenge. Ik heb namelijk een huis vol logees in de leeftijd van 6 tot 80 jaar en ik zit dus niet meerdere keren achter mijn pc wat ik normaal doe, maar 1x per dag in de avonduren. De logees blijven tot eind volgend weekend. Dus wacht geduldig af en mail mij alsjeblieft niet meerdere keren met de vraag waar het blijft? Ik wil namelijk ook genieten van mijn meivakantie en het bezoek. Ik reken op jullie begrip. Bedankt voor jullie begrip.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Anreda zei

Oeps.... ik heb je net gemaild :(
Sorry lees nu pas je berichtje...
Groetjes, Anreda

Related Posts with Thumbnails