CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

donderdag 31 mei 2012

De BK Wokarang receptenwedstrijd

Hallo allemaal,

Eerder vertelde ik jullie al dat ik gek ben op koken, bakken en het vooral zelf verzinnen van recepten. Via Smulweb kon je je opgeven voor de BK Wokarang wedstrijd. Je moest aangeven waarom jij dacht dat je recht had op deze gratis pan? Tussen de inzendingen zouden er 25 mensen uitgeloot worden en konden deze pan in hun brievenbus verwachten. Laat ik nou uitgeloot zijn. Super leuk natuurlijk, maar je moet een recept verzinnen die je met deze BK Wokarang kon maken. Het moest wel een eigen recept zijn. Geen probleem voor mij, maar welke zal ik kiezen? Naast het recept werd er gevraagd om er een creatieve invulling aan te geven door het maken van foto's of een filmpje. Vooral dat laatste is geen enkel probleem voor mij. Haha. Ik heb dus een foto stappenplan gemaakt, want het moest voor iedereen duidelijk zijn. Het heeft wat tijd gekost, maar dan heb je ook wat. Mijn keus is gevallen op "Nasi Goreng met Katjang saus van Creafarm". De nasi en de pindasaus die bij mij al jaren een favoriet is, want het is makkelijk klaar te maken en de mannen hier scheppen soms wel 3 keer op. Dus dan kun je wel aannemen dat ze het lekker vinden. ;-)
Het makkelijke van dit recept is ook dat je het goed, dagen van te voren kunt maken als je bijvoorbeeld veel visite krijgt. Vries het in en op de dag zelf gewoon opwarmen. De kruiden zijn dan nog beter ingetrokken en daardoor is de smaak nog beter. Ik heb totaal 24 foto's gemaakt en dit in mijn recept verwerkt. Nu kreeg ik een mailtje met de vraag of ik hun de foto's ook apart kon mailen en of zij die dan voor andere doeleinden mochten gebruiken. Oké, geen probleem toch? Onder de 25 inzenders worden er nog 5 getrokken die een BK-verrassingspakket ontvangen. Dus nu ga ik duimen, duimen jullie mee?
Lijkt je dit recept nu ook lekker? Stuur mij dan een mailtje op info@annettescreafarm.com  (ja, ik kan weer mail ontvangen, hij doet het weer) met als onderwerp "Nasi Goreng met Katjang saus van Creafarm". Ik mail je dan het gehele recept.

Groeten van Annette



2 opmerkingen :

Liesbeth zei

Je beschrijving doet al het water uit mijn mond lopen, klinkt heerlijk.
gr. liesbeth

Wies zei

Nou Annette, het recept lijkt me heel lekker. Ik hoop dat je in de pijzen valt. In elk geval gefeliciteerd met de mooie pan.

Groetjes, Wies

Related Posts with Thumbnails