CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

maandag 18 april 2011

Vandaag geef ik mijn eerste basis workshop met de Imagine

Hallo allemaal,

Vandaag geef ik mijn eerste basistechnieken workshop met de Cricut Imagine.
Henriette is mijn "proefkonijn". Haha, vond ze niet erg. In enkele weken tijd heb ik een basismap in elkaar gezet met de vele mogelijkheden die de Imagine je kan bieden.
Haar Imagine wordt morgen door Kars bezorgt, maar vandaag gaan wij ons storten op mijn Imagine. Jullie weten dat ik al heel wat gemaakt en gedaan heb met mijn Imagine. Ik gebruik nog steeds mijn eerste cartridges, dus ik ben erg benieuwd of wij vandaag ook een melding krijgen dat deze nu toch eens vervangen moet worden. Ik hou jullie op de hoogte. Dus vandaag ben ik tot zeker 17.30 uur niet per mail bereikbaar, tenminste je krijgt geen antwoordt van mij. Jullie horen het wel hoe het gegaan is.

Groeten van Annette

1 opmerking :

Anne-Marie zei

Hoi hoi, ben superbenieuwd hoe het gaat. Mocht je nog meer proefkonijnen nodig hebben, laat maar weten haha! Groetjes Anne-Marie

Related Posts with Thumbnails