CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pagina's

zondag 17 april 2011

Een tasje opgepimpt.

Hallo allemaal,

Afgelopen nacht hebben wij na een feest gelogeerd en daar hoort natuurlijk een bedankje bij. Dus ik heb ook eens een tasje opgepimpt. De inhoud is dus afgestemd op de buitenkant. Inderdaad een koe. Ik had een koeienmok, koeienservetten en een boerencake mix ingedaan. Ik vind het super om nu de stempelafdruk te gebruiken die ik van Petra had gehad. Ik heb hem ingekleurd met mijn Copics.
De kleurnummers en de andere gebruikte materialen zijn:
  • N0
  • N1
  • N3
  • RV10
  • YG17
  • Verschillende soorten lint gebruikt
  • Sticker label
  • Alfabet letters van Nellie Snellen
  • Vlinders met de ponsen van Nellie Snellen
  • Roos
  • Snowflake met Martha Stewart pons en zilver glitter papier
  • Bloemenmal van Marianne Deisgn
  • Strasstenen
  • Design papier van het blok wat ik eerder hier gebruikt heb.
Groeten van Annette

2 opmerkingen :

Brendaxx zei

Heel mooi tasje geworden Annette!

Thea zei

Hoi Annette,

Wat een leuk kado! Kan ook niet anders als je van de boerderij komt.

Groetjes Thea

Related Posts with Thumbnails